30 octubre 2009

Sin Palabras


-Català-
Després del meu divorci, m'he estabilitzat emocionalment bastant aviat. Estic redescobrint bastantes coses que havia deixat arraconades, i disfrutant de noves sensacions (o potser velles sensacions que havia oblidat). Però aquestes últimes dues setmanes, han estat bastant complicades a nivell laboral. Porto bastants dies nerviós, perquè tots els canvis que estem projectant (encara és massa aviat per parlar-ne aquí, però espero poder fer-ho en breu), impliquen anar tot el dia ofegat de feina, i quan arribo a casa, no aconsegueixo desconectar del tot. Però ahir se'm va acudir fer una cata jo sol, d'un vi que m'ajudés a desconectar del mon del vi, al que em dedico laboralment (sé que sona extrany, però a vegades, les idees més estrafolaries funcionen).
Vaig pensar en diverses opcions, i finalment em vaig decantar per un blanc, dens però fresc, amb notes fruitals de brecoc i pressec, però alhora amb matissos d'herba fresca (com un camp mullat després d'un dia plujós d'octubre). Un vi de contrastos, apte per als grans experts (puntuat amb 85 per la Guia Peñin), però també interessant per als amateurs en això de descobrir els bons vins. En resum, un vi que em seduís i m'acaricies el paladar, amb un tacte semblant al vellut, però amb una acidesa refrescant que m'ajudés a recordar, que el mon dels vins, a part d'una professió, és un hobby. Un vi que em deixés "Sin Palabras".

-Castellano-
Después de mi divorcio, me he estabilizado emocionalmente bastante pronto. Estoy redescubriendo bastantes cosas que había dejado arrinconadas, y disfrutando de nuevas sensaciones (o tal vez viejas sensaciones que había olvidado). Pero estas últimas dos semanas, han sido bastante complicadas a nivel laboral. Llevo bastantes días nervioso, porque todos los cambios que estamos proyectando (aun es demasiado pronto para hablar de ello aquí, pero espero poder hacerlo en breve), implican ir todo el día ahogado de trabajo, y cuando llego a casa, no logro desconectar del todo. Pero ayer se me ocurrió hacer una cata yo solo, de un vino que me ayudara a desconectar del mundo del vino, al que me dedico laboralmente (se que suena extraño, pero a veces las ideas mas raras funcionan).
Pensé en varias opciones, y finalmente me decanté por un blanco, denso pero fresco, con notas frutales de albaricoque y melocotón, pero a la vez con matices de hierba fresca (como un campo mojado tras un día lluvioso de octubre) . Un vino de contrastes, apto para los grandes expertos (puntuado con 85 por la Guía Peñín), pero también interesante para los amateurs en esto de descubrir los buenos vinos. En resumen, un vino que me seduzca y me acaricie el paladar, con un tacto similar al terciopelo, pero con una acidez refrescante que me ayude a recordar, que el mundo de los vinos, aparte de una profesión, es un hobby . Un vino que me dejara "Sin Palabras".





Sin Palabras
D.O.Rias Baixas
Adegas CastroBrey
100% Albariño
12,5%

1 comentarios:

Hakovo dijo...

Exelente blog, una forma elegante de recomdar maridajes, pero dime, en este post lo que recomiendas es: ¿vino rosado con chocolate?
saludos desde México..

Publicar un comentario